lördag 9 januari 2010

Spaningar

Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna men några spaningar måste jag få utlopp för:

1. Fick min Iphone häromdagen. Verkar vara en underbar telefon. Om telefoner kan vara underbara. Men varför ska det vara så komplicerat med ring- och sms-signalerna?

2. Välkomnar den nya bloggläsaren Lars och har vid sidan av hans marathonblogg även hittat hans blogg om vardagsmoral. Intressant läsning som jag kommer följa.

3. Varför kan vi landa på månen men inte konstruera en muggdispenser på offentliga toaletter som bara spottar ut EN mugg i taget?

3 kommentarer:

  1. 1. Grattis till ett bra köp!! Iphone är som jag skrivit tidigare en fantastisk apparat! :-)
    Lägg lite tid på att undersöka alla applikationer, har själv en favorit på den fronten som bla omvandlar km/tim till min/km.

    2. Lars blogg har jag också hittat, trevlig läsning.

    3. Utbud och efterfrågan... :-)

    SvaraRadera
  2. Vad heter den applikationen Hempa? Omvandlaren alltså.

    SvaraRadera
  3. Ahhh!! iPhone!!! Grattis till den, tror du kommer gilla den!!

    SvaraRadera