onsdag 6 januari 2010

Avgiftning

Jag håller som bäst på att avgifta mig från heltidsumgänge med min dotter. Det är rätt tufft. Jag gillar mitt arbete, men det är ju inte Betty Ford Clinic direkt.

Tredje dagen på jobbet idag och huvudet fullt av allt möjligt. Eller tomt. Det svänger lite från timma till timma.

Trettondagen idag vilket inenbär tunn bemanning på jobbet. Tror att det blir skönt.

Det har varit tunnt med inlägg de senaste dagarna. Det har inte funnits ork efter en lite gungig nyårshelg. Det har mest blivit John Adams och Morden i Midsommer på Svtplay.

Vad gäller löpningen så har jag tagit det lugnt längre än vanligt. Jag har inte sprungit sedan förra decenniet ;-) Snart två veckor sedan i alla fall och knäet känns riktigt bra. Ska nog ta mig en första provrunda ikväll om det inte är schneesturm ute.

2 kommentarer:

  1. Bra att du vilat knät!! Lycka till med "comebacken" ;)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med förtsa turen 2010. Redan nu känns det som om det kommer att bli ett fantastiskt löparår.

    SvaraRadera