tisdag 24 november 2009

Tillbaka till framtiden

Idag är det 193 dagar till Stockholm Marathon 2010.
Samma dag, idag alltså, är det även 39 dagar kvar till jag börjar jobba igen efter åtta månaders frånvaro från jobbet.

Jag var inne på jobbet och planerade mitt schema idag inför planeringsmötet imorgon då vi nio som jobbar i samma grupp ska jämka ihop våra tider.

Jag passade på att försöka läxa upp killen som lagt beslag på mitt bord under frånvaron, men han var införstådd i att byta plats tills jag kom tillbaka. Synd, jag som var laddad för strid ;-) I ett kontorslandskap, även om vårt är litet, så får man stå på sig när en av finplatserna ramlat ens väg.

Hur eller hur så ska det bli helt ok att börja jobba igen. Förskolelärare skulle jag aldrig klara av att jobba som, och nu är det ändå min egen dotter jag haft förmånen att spendera tiden med....huvva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar