onsdag 7 april 2010

You give me fever

Låt mig först säga att jag ogillar feber. Jag ogillar det till den grad att jag egentligen inte borde uppmuntra den med ett eget inlägg, men

NU FÅR DET FAN RÄCKA!!!!!

Hör du det feberjävel!?

För att spinna vidare på inläggets titel så har jag under förmiddagen funderat på vad det är som gör mig sjuk hela tiden, tror att det är tredje gången sedan nyår som jag har feber. Högst ovanligt faktiskt.

Barn på dagis är naturligtvis en bidragande orsak, tidig shortspremiär och tunnklädd i vårsolen två andra. Den här gången tror jag dock att det handlar om en kombination av förkylning och en inflammation i ryggen. Efter allt flyttande har jag haft riktigt ont i ett par punkter i ryggen. Det har gradvis blivit värre och för några dagar sedan dök den där irriterande strålvärmen upp. Efter ett dygn med feber så känns det faktiskt inte lika illa i ryggen.

Detta är en lekmannabedömning och jag håller på att leta reda på en massör som ska få ge ryggen en omgång när jag väl är frisk. Om det nu är en infektion så är det nog ingen höjdare att få fetmassage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar