onsdag 21 april 2010

Alla goda ting är tre

- Besök hos tandläkaren idag, inga hål! Tredje gången i rad.
- Som traditionen bjuder köpte jag nybakade frallor efteråt. Tre stycken.
- Efter att ha spikat lite i köket så tog jag en paus med lite Ballerina Kladdkaka till kaffet. Tre stycken. Tror bestämt att det var tre koppar kaffe också.

Fantastiska sammanträffanden.

För er cookieholics som INTE provat Ballerina Kladdkaka så kan jag meddela att det är ett måste. Bästa kaffedoppet på köpemarknaden. Doppa i kaffe eller mjölk, fantastiskt gott!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till guldtänderna! Och tack för ballerina tipset, tror du de är extra bra att tugga i sig när man är sjuk?:)

    SvaraRadera
  2. Dom där är verkligen goda, synd att jag inte har några här just nu. Nu vet jag dock vad jag kan bjuda dig på till kaffet när du kommer ner till Sydkustloppet :)

    SvaraRadera
  3. Jag är inte så kakförtjust men ska kanske testa de där. Min "svaghet" är bröd i alla dess sorter och former.Särskilt Bagels! :-O

    SvaraRadera
  4. Anna; De är sjukt goda så risken är att du förblir sängliggande ;-)

    Daniel; Det tar jag som ett löfte!

    Ingmarie: Mmm bröd. I gillar också bröd. Och bullar. Jag är ingen GI-personlighet helt enkelt.

    SvaraRadera