torsdag 1 april 2010

Månadssammanfattning mars 2010

Ljuset i min tunnel börjar bli något annat än en "no exit"-skylt.
Mars månad har inte bjudit på många kilometrar, endast 48 st närmare bestämt, men jag känner att jag stegvis är på väg tillbaka efter sjukdomar och skador.

Det känns skönt att springa ute igen och jag hoppas verkligen att vårvärmen och det faktum att jag flyttat till planare löpvägar ska hålla mig skadefri fram till Sydkustloppet och Stockholm marathon.

Planen är att försöka hålla igång mängdträningen under de månader som återstår och dessutom smittas av Staffans förmåga att variera träningen. Grymt impad av den grabben :-)

Vi kanske ses i spåret??

2 kommentarer:

  1. Ååh man tackar :-)
    Hoppas vi ses sedan på maran. Jag planerar att lägga ut något på bloggen så att vi bloggare kan ta och ses innan på Östermalms IP och snacka lite IRL

    SvaraRadera
  2. Det är klart att vi ska! Det blir super att träffa er när man laddat på varsitt håll så länge.

    SvaraRadera