fredag 4 juni 2010

Stort lycka till!

Till alla nyfunna cybervänner som imorgon står på startlinjen för Stockholm Marathon vill jag önska ett stort lycka till.

Kan egentligen inte säga att jag är avundssjuk. Jag har gjort rätt val som ställde in, men visst är det något speciellt att stå på Östermalms IP och trampa timmen innan start.

Ska göra mitt bästa för att få lite tid i TV-soffan under eftermiddagen imorgon och ser fram emot att läsa era referat.

Ett par extra tummar hålls för Daniel och Staffan,

this one's for you, lads!

4 kommentarer:

  1. Tusen tack Joel!!! Kommer sakna dig vid starten idag men det kommer fler tillfällen :).

    SvaraRadera
  2. Jag och Daniel hade tid att prata både före och efter loppet och det var riktigt kul. Det hade varit ännu roligare om du också varit på plats men det kommer fler tillfällen.

    SvaraRadera
  3. Det gick verkligen över förväntan! :-)
    Senaste gången 5 timmar och 10m minuter. Debut och noll koll på vad en mara innebär ....

    I år: 4 timmar och 5 minuter! Är grymt nöjd faktiskt.

    Liiite störigt att jag inte fixade under 4 timmar. Tänkte på dig där ... Men det kanske kommer en ny chans för både dig och mig :-)

    Nu värker fötterna som satan. Klockan är mycket, men jag är alldeles för uppspelt för att sova.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till er alla tre!

    Snöpligt Cecilia men som jag förstod det så var det ingen uttalad målsättning med sub 4h? Tycker att det var en riktigt bra tid.

    SvaraRadera