torsdag 16 september 2010

Skit vad trött jag är

Senaste månaden har jag bara blivit tröttare och tröttare om kvällarna. Visst, det börjar bli höst och mörkt men det är inte sällan jag krupit ner i sängen grymt tidigt. Visserligen kollat lite valprogram eller någon deckare på svt play men ändå.

På måndag börjar jag på nytt jobb och är det inte som vanligt att man är tokstressad sista dagarna eftersom det inte går att hinna med allt man tänkt. Jag är en person som gärna vill lämna ett "tomt skrivbord" och stressar som fan för att lyckas med det. Kombinera detta med att jag också är tidsoptimist så förstår ni att jag strävar efter det omöjliga.

1 kommentar:

  1. Att det blit mörkt tycker jag har enormt stor betydelse; blir också tröttare då. Lycka till med det sista på nuvarande jobb och sen med det nya!

    SvaraRadera