tisdag 3 februari 2015

Fjärde passet 2015

Sådär, efter en månads dålig känsla i kroppen kom årets fjärde pass. Ett lugnt sexkilometerspass för att känna på kroppen. Har tagit några extra dagar "ledigt" från löpningen för att verkligen vara på banan igen och det kändes bra igår.

Jag känner att jag har negativa tankar på grund av känslan efter Sylvesterloppet som så totalt dränerade mig på energi. Förkylningen uppe på det var inte bra. Jag har haft några sådana här långkörarinfektioner tidigare, där jag inte varit borta i dagar utan veckor eller någon månad. Men nu är det blicken framåt!

Nya löparskor bör anlända från England ikväll, känner att jag börjar trampa igenom de gamla med benhinneproblem som följd. Har varit och testat andra märken och modeller men det landade till sist på ett par Kayanos igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar